......

Förlåt! jag menar de verkligen...jag förstår om du hatar mig just nu. Jag sa de bara inte för att jag typ visste att du skulle tycka att jag är äcklig och sånt....men de tycker du juh typ nu iaf. Jag ångrar mig verkligen. Jag tycker väldigt mycke om dig :( när du skrev de där visste jag typ inte vad jag skulle ta mig till....jag ber dig verkligen inte att du ska tycka synd om mig (för jag förtjänar typ de här) men jag ber verkligen om förlåtelse. Du är verkligen en toppen kille....jag vill verkligen inte förstöra de vi typ har...men jag antar att jag redan har gjort de....och jaa jag vet att de är hur jävla töntigt som helst att skriva de här just här men..aah...förlåt Arad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0