.....

Din jävla idiot! faan vad jag hatar dig just nu! du gillar verkligen att förstöra för mig va?! fuck you....du va bara ett jävla misstag. om jag kunde gå tillbaks i tiden så hade jag aldrig äns börjat snacka me dig! bara för att du inte kan komma över mig och typ vägrar acceptera att jag har känslor för någon annan så betyder de inte att du har rätt till att förstöra för mig. Visst jag sa inte hela sanningen om oss men de va faan bara för att jag skämdes! fyfaan asså! jag skiter fullständigt vad du kallar mig eller säger till mig längre...just nu är du död för mig! Du har sabbat något för mig som jag verkligen brydde mig om och som verkligen betyder nått för mig. O.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0